Klachten
Het kan soms voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland of gewenst. We raden je aan om je klachten bij ons kenbaar te maken door contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch via het contactformulier op onze website. We streven ernaar binnen 24 uur op je bericht te reageren en in ieder geval binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie geven.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de geschillencommissie.
Thuiswinkel
Postbus 90600
2509 LP te Den Haag
www.sgc.nl
Retourneren
Je kunt een artikel alleen retourneren wanneer:
- Het artikel compleet en ongeopend is. Dit i.v.m.gezondheidsbescherming en/of hygiëne na het verbreken van de verzegeling na levering.
- Het product binnen de garantietermijn defect is gegaan.
Retourzending
Bent u niet tevreden over uw product? of is het stuk? Neem dan contact met ons op! Wij streven ernaar voor elk probleem een goede oplossing te vinden.
Retourzendingen dienen altijd vooraf kenbaar te worden gemaakt aan gezondslankshop.nl en worden slechts geaccepteerd indien retour instructies nauwkeurig zijn opgevolgd! Afhankelijk van de gemaakte afspraak betaal je zelf de volledige retour kosten. Te weten € 6,95
Er zal geen restitutie van de betaling plaatsvinden indien het pakketje onaagekondigd retour is gezonden.
Het pakket kun je indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking retourneren met de factuur ingesloten.
Let op! Het juiste retouradres wordt je gemaild nadat de retour door ons is goedgekeurd. Je ontvangt dan van ons een pakketzegel met het juiste retouradres.
Welke producten kunnen niet retour gezonden worden?
Je zult begrijpen dat opengemaakte afslank of detox pleister, opengemaakte pouches afslank pillen, en opengemaakje gezichtsverzorgings artikelen niet retour gezonden kunnen worden. Heb je meerdere artikelen besteld die niet geopend zijn? dan kunnen die natuurlijk wel retour!